Client First.

Oferta szkolenia eksperckiego dla branży fryzjerskiej.


Twoi klienci odchodzą i nie wracają? Za rogiem otworzył się kolejny salon, który przejął Twoich klientów?

A może czytasz ten tekst, bo:


🟠 w Twoim grafiku jest pełno pustych miejsc, a koszty prowadzenia biznesu zaczynają doganiać przychody?

🟠 klienci traktują Twoje usługi jako “jednorazową przygodę”,

🟠 niby wszystko jest OK, ale masz poczucie, że klient nie do końca jest zadowolony?

🟠 zaliczyłaś/eś już całą masę szkoleń, ale nie umiesz wskazać żadnych wymiernych efektów,

🟠 dalej nie zarabiasz więcej dzięki swojej wiedzy

🟠 czujesz się wypalona/y szukaniem nowych technik pracy i gonieniem trendów

🟠 nie wiesz czym odróżnić się od konkurencji?

Jeśli w którymkolwiek z powyższych punktów pomyślałaś/eś o sobie “ to o mnie” - oznacza to, że potrzebujesz mojego wsparcia.

Każda wizyta w Twoim salonie (a także kontakt online) to szansa na zbudowanie trwałej relacji z klientem, który będzie regularnie korzystał z Twoich usług oraz aktywnie polecał Cię innym (bez proszenia - po prostu z czystego entuzjazmu!). Lata doświadczeń pokazały nam, że jak najbardziej jest to osiągalne na Drodze Projektowania relacji z klientem.

Co się stanie jeśli nic z tym nie zrobisz?

❌ Klient, który nie powrócił, prawdopodobnie przy następnej okazji skorzysta z usług konkurencji, nie poleci Cię również innym osobom – a mógłby!

❌ Oddając innym salonom klientów – umacniasz pozycję konkurencji, a osłabiasz własną.

❌ Powiększając przepaść między Tobą a konkurencją – coraz trudniej będzie Ci ich dogonić.

❌ Powiększając przepaść między Tobą a konkurencją – coraz trudniej będzie Ci ich dogonić.

❌ Będziesz narażona/y także na uboczne skutki nieefektywnego zarządzania biznesem, takie jak nadmierny stres, frustracja i wypalenie zawodowe (skoro to czytasz - być może nawet już zaczynasz je odczuwać).

❌ Stałe nakłady finansowe na utrzymanie ruchu i pozyskanie klientów będą tylko rosnąć.

❌ A kiedy koszty dogonią przychody - Twój biznes przestanie się opłacać.

Sam/a wiesz najlepiej, że może być zupełnie inaczej. A co, jeśli się uda?

Przekonasz się, że nie potrzebujesz kolejnych “modnych” technik strzyżenia. Okaże się, że nie musisz wymyślać skomplikowanych, wieloetapowych koloryzacji, czy rytuałów pielęgnacyjnych, o których sam wiesz, że są tylko chwytem marketingowym.

Połączenie lat praktyki fryzjerskiej oraz doświadczenia z zakresu marketingu i Customer Experience (budowania doświadczenia klienta) pozwoliło nam stworzyć profesjonalne szkolenie eksperckie dla osób, które poszukują własnej drogi i pasji w zawodzie fryzjera, a jednocześnie chcą nauczyć się, jak wyróżnić się na tle konkurencji za pomocą solidnego fundamentu wiedzy.

Zamiast ciągle gonić za klientem i trendami, a brak klientów pokrywać kolejną
“promocją”, na której i tak nie zarabiasz.

CO po szkoleniu? Te informacje i nowe podejście odmienią Twoją praktykę zawodową!

Zbudujesz solidną przewagę konkurencyjną, określając swoją Unikatową Propozycję Sprzedaży - to te wyjątkowe rzeczy, które wyróżniają Cię na tle konkurencji i sprawiają, że ludzie przychodzą właśnie do Ciebie!

Zbudujesz swój autorytet eksperta w swoim fachu. Zamiast grzecznie pytać klienta, jaką fryzurę sobie życzy - będziesz samodzielnie i odpowiedzialnie dobierać profesjonalne rozwiązania. To Ty wiesz, co jest najlepsze dla klienta!

Otrzymasz Kompendium Świadomego Projektowania i Tworzenia strzyżeń, koloryzacji oraz pielęgnacji. To ABC nowatorskich rozwiązań, których pożądają klienci (nawet, jeśli przychodząc do Ciebie nie potrafią precyzyjnie określić swoich oczekiwań!)

Będziesz nie tylko fryzjerem, ale i opiekunem oraz edukatorem swoich Klientów - co pozwoli Ci umocnić Twój autorytet w ich oczach.

Monetyzowanie Twoich umiejętności przestanie być mglistym wyobrażeniem. W Twoim ręku pozostaną narzędzia, które pomogą Ci zarabiać więcej, z mniejszym nakładem kosztów na marketing i pozyskanie klienta.

“Fryzjer jest Projektantem, Fryzjer jest Architektem, Fryzjer jest Designerem.”

- to motto, którym kieruję się w swojej pracy.

Schematy nie muszą być złe. Schemat to dla mnie synonim słowa konstrukcja. Na szkoleniu chcę dać Ci proste i zawsze działające schematy, które wypełnisz w swój unikatowy sposób - konstruując na nowo swój dobrze funkcjonujący biznes fryzjerski.

W swojej pracy wierzę w to, że wizyta w salonie fryzjerskim to nie tylko usługa. To przede wszystkim wizyta Drugiego Człowieka, która powinna obfitować w przyjemne doznania - takie jak elegancki zapach, przyjemna dla ucha muzyka czy aromat świeżo przygotowanej kawy dobrej jakości. Kwintesencją tej wizyty jest “skrojona na miarę” forma strzyżenia, koloryzacji czy pielęgnacji. W ten sposób budujemy trwałe zadowolenie, które niemal nigdy nie kończy się na jednej wizycie.

MONIKA

Fryzjerstwo to nie tylko doskonały “fach w ręku” - to także umiejętność budowania relacji z klientem. Nie chodzi tu o uprzejmość i “bycie miłym”, ale o wykorzystanie konkretnych technik i wiedzy, dzięki którym doświadczenie klienta będzie na tyle przyjemne, że z pewnością nie skończy się na jednej wizycie.

Skąd o tym wiem? Nazywam się Monika Gądek i od 10 lat działam w branży Beauty, rozwijając gabinety i salony. Jestem dumna z faktu, że pod moimi skrzydłami wyrosło już wiele doskonale prosperujących biznesów.

Sukcesy, jakie osiągam wraz z moimi klientami - właścicielami salonów - wynikają ze świadomego projektowania doświadczeń klienta. Aby to zrobić, potrzeba konkretnej wiedzy z zakresu marketingu, sprzedaży i psychologii. I to jest wiedza, którą podzielę się z Tobą na szkoleniu!

Esencją mojej pracy jest “podejście klientocentryczne” - w centrum mojego zainteresowania jest klient salonu: jego komfort i najlepsze wrażenia. Uczę, jak pozyskiwać klientów, wprawiać ich w zachwyt oraz co zrobić, by o Tobie (dobrze!) mówili i chętnie powracali.

Jakie tematy obejmuje szkolenie?

Moduł 1: Strzyżenie

1. Klient/ka - kształt twarzy - kondycja skóry głowy - rodzaj włosów
2. Rozmowa - Kierunek - Propozycja
3. Świadomość - Pozycja - Plan i Praca
4. Dobór sprzętu i akcesoriów do strzyżenia
5. Pielęgnacja po strzyżeniu + Efekt WOW! - instrukcja obsługi

Moduł 2: Koloryzacja

1.Kondycja skóry głowy: rodzaj włosów + historia koloryzacji
2.Jak prowadzić rozmowę z klientem? - “Co pan/ pani sobie życzy?” - dlaczego to zakazane pytanie?
3. Propozycja oparta o częstotliwość
4. Świadomość - Pozycja - Plan i Praca
5. Dobór sprzętu i akcesoriów do koloryzacji
6. Pielęgnacja po koloryzacji + Efekt WOW! - instrukcja obsługi

Moduł 3: Relacja z klientem

Plan szkolenia “Doskonała strategia doświadzczeń klienta w branży fryzjerskiej.”

1. Czym jest doskonała strategia doświadczeń Klienta w branży fryzjerskiej.

2. Jak doskonała strategia doświadczeń Klienta wpływa na pozyskiwanie klientów i zwiększenie sprzedaży.

3. Kim jest Twoja grupa docelowa i jak zrozumieć jej potrzeby.

4. Jak budować spójność pomiędzy doświadczeniem Klienta a wartościami marki.

5. Rola emocji w doświadczeniu Klienta.

6. Rozpoznawanie i przekraczanie oczekiwań Klienta: Jak dostarczać niespodzianki i efekty WOW

7. Tworzenie strategii doświadczeń Klienta: etapy, cele - przygotowanie Klienta do wizyty - obsługa Klienta w trakcie wizyty - zakończenie wizyty - opieka posprzedażowa

8. Personalizacja doświadczenia Klienta: jak dostosować zabiegi i usługi do indywidualnych potrzeb.

9. Marketing Customer Experience: jak promować unikalne doświadczenia online i offline.

10. Nagradzanie stałych Klientów i budowanie długotrwałych relacji.

11. Rola recepcji w Customer Experience.

12. Kreowanie wyróżników marki: tworzenie unikalnych elementów, które wyróżniają gabinet na rynku.

Zbuduj doświadczenie, które wychodzi poza schemat

Nie ma nic złego w słowie “schemat” - bardzo ważne w architekturze jest zaprojektowanie fundamentów w taki sposób, aby dom był osadzony na solidnych fundamentach i dawał bezpieczne schronienie swoim użytkownikom. Na samym końcu i tak każdy budynek wygląda inaczej - ma swój unikatowy design.

Podobnie jest ze stabilnym i dobrze prosperującym biznesem. Musisz poznać schemat działania, aby zbudować mocy fundament. W ten sposób powstanie przestrzeń, którą wypełnisz własnym indywidualizmem, kreatywnym podejściem i unikatowością Twojej osoby.

Zapraszamy Cię na szkolenie, które otworzy przed Tobą nowe perspektywy pracy w zawodzie fryzjera!

time lab SZKOLENIA

Client First

Miejsce Szkolenia

Twój salon lub Studio w centrum Krakowa

ILOŚĆ UCZESTNIKÓW

Maksymalnie 3 osoby

Cena szkolenia

8000zł netto/osoba

FORMA Szkolenia

Część Aktywna + Część Warsztatowa

Dodatki

Certyfikat, work book + konsultacja on line miesiąc po szkoleniu, check lista doświadczeń Klienta, skrypt rozmowy telefonicznej

Czas trwania

2 dni / 2 x 8h

4-5 x w rok, młodsze osoby (18-35 lat) korzystają z usług fryzjerskich częściej, średnio co 2-3 miesiące, ok. 5 wizyt w roku podczas gdy osoby powyżej 50. roku życia - rzadziej, co 6 miesięcy więc jest duży potencjał w młodszej grupie odbiorców.

10-12 osób statystycznie osób poinformuje Klient niezadowolony z usługi. Ludzie częściej dzielą się negatywnymi doświadczeniami niż pozytywnymi, co sprawia, że niezadowolenie klienta ma potencjalnie większy zasięg.

5-7% rosną rok do roku wydatki na usługi fryzjerskie w Polsce. Klient jest skłonny zapłacić więcej za nowoczesne usługi fryzjerskie, które odpowiadają na jego potrzeby oraz są zgodne z aktualnymi trendami.

4-5 x w rok, młodsze osoby (18-35 lat) korzystają z usług fryzjerskich częściej, średnio co 2-3 miesiące, ok. 5 wizyt w roku podczas gdy osoby powyżej 50. roku życia - rzadziej, co 6 miesięcy więc jest duży potencjał w młodszej grupie odbiorców. ✦ 10-12 osób statystycznie osób poinformuje Klient niezadowolony z usługi. Ludzie częściej dzielą się negatywnymi doświadczeniami niż pozytywnymi, co sprawia, że niezadowolenie klienta ma potencjalnie większy zasięg. ✦ 5-7% rosną rok do roku wydatki na usługi fryzjerskie w Polsce. Klient jest skłonny zapłacić więcej za nowoczesne usługi fryzjerskie, które odpowiadają na jego potrzeby oraz są zgodne z aktualnymi trendami.


Szkolenie jest skierowane do wszystkich fryzjerów pragnących:

Dla kogo jesT to szkolenie?

👉🏻 rozszerzyć horyzonty swojej wiedzy,

👉🏻 pogłębić perspektywę oraz zrozumienie zasad strzyżeń damskich,

👉🏻 zainwestować w swój rozwój zawodowy i zyskać przewagę na rynku pracy,

👉🏻 stworzyć lub rozbudować swoją filozofię pracy w Salonie,

👉🏻 dla osób szukających edukacji która wzmocni ich pewność siebie.

Napisz do nas.

Zapraszamy Cię na szkolenie, które otworzy przed Tobą nowe perspektywy pracy w zawodzie fryzjera!

kontakt@szkoleniadlafryzjerow.pl