Color Smile.

Oferta szkolenia eksperckiego dla branży fryzjerskiej.



Chcesz nauczyć się nowoczesnych metod koloryzacji dzięki którym będziesz w stanie zarobić więcej.

Najprawdopodobniej jesteś zainteresowana/y tym szkoleniem ponieważ:

🟠 Miewasz momenty, kiedy uzyskanie odpowiedniego koloru włosów Cię stresuje,

🟠 chcesz tworzyć kolory, które pasują do osobowości, urody,

🟠 charakteru, a nie kopiować jeden i ten sam schemat koloryzacji na każdej Klientce,

🟠 zastanawiasz się jak przenieść techniki z Instagrama
i Tik Toka na realne życie, bez 7h wizyt w salonie, tony folii i narzucania przy tym bajońskich cen,

🟠
masz problem z przełożeniem edukacji zdobytej podczas szkoleń na realia codziennej pracy,

🟠 nie potafisz tworzyć spersonalizowanych koloryzacji,
które pozwoliłyby wyróżnić Ci się się na tle innych stylistów,

🟠 marzysz o tworzeniu wyjątkowych kolorów, od bajecznych blondów po wyrafinowane głębokie odcienie brązów czy rudości przy zachowaniu balansu pomiędzy ilością godzin przy fotelu, a ceną usługi.

Jeśli w którymkolwiek z powyższych punktów pomyślałaś/eś o sobie “ to o mnie” - oznacza to, że potrzebujesz mojego wsparcia.

Idea znalezienia drogi dla kolorów, to droga wydająca się z pozoru łatwa a jednocześnie trudna, kiedy w grę wchodzi forma kolorystyczna. Czym ją wyróżnić, aby Klient regularnie chciał powtarzać kolor właśnie u Ciebie ?

Nauczę Cię jak pozyskiwać uśmiech Klienta przy pomocy pracy z kolorami oraz dobrze skomponowanymi technikami. Dowiesz się jak pracować z wizerunkiem Klienta, jak odkrywać jego potrzeby oraz umiejętnie argumentować swoje wybory tak, aby Klient czuł że nie tylko odpowiadasz za jego kolor, ale w odpowiedni sposób argumentujesz swój wybór przy pomocy naturalnych predyspozycji kolorystycznych Klienta.

Dlaczego znajomość różnorodnych technik strzyżenia jest taka ważna?

Każdy Klient ma inne cechy fizyczne, takie jak uroda, gęstość, grubość czy struktura włosa.Umiejętność dostosowania techniki koloryzacji i pielęgnacji do tych indywidualnych cech pozwala uzyskać jak najkorzystniejszy dla Klientki efekt.

Różnorodne techniki pozwalają tworzyć zarówno klasyczne fryzury, jak i te zgodne z aktualnymi trendami,

Dzięki znajomości różnych technik koloryzacji jesteś w stanie obsługiwać klientów w różnym wieku i o różnych preferencjach, co poszerza Twoją grupę docelową i w efekcie daje większe szanse na wzrost dochodów.

Twoja umiejętność dobrania odpowiedniego cięcia oraz pielęgnacji sprawi, że każdy Klient poczuje się wyjątkowo i z dużym prawdopodobieństwem stanie się Twoim stałym Odwiedzającym.

SEBASTIAN

“Moje szkolenie to inwestycja w Twój rozwój, która sprawi, że staniesz się ekspertem w jednej z najbardziej pożądanych dziedzin fryzjerstwa. Dołącz do Nas i zostań mistrzem koloryzacji – Twoi przyszli Klienci będą Ci za to wdzięczni!”

Brak odpowiednich umiejętności fryzjerskich może mieć poważne konsekwencje zarówno dla satysfakcji Klienta, jak i dla rozwoju Twojego biznesu. Przepalając tę szansę, sprawiasz, że:

Co się stanie jeśli nic z tym nie zrobisz?

❌ Klient, który nie powrócił, prawdopodobnie przy następnej okazji skorzysta z usług konkurencji,

❌ nie poleci Cię również innym osobom – a mógłby!

❌ Oddając innym salonom klientów – umacniasz pozycję konkurencji, a osłabiasz własną.

❌ Powiększając przepaść między Tobą a konkurencją – coraz trudniej będzie Ci ich dogonić.

❌ Będziesz narażona/y także na uboczne skutki nieefektywnego zarządzania biznesem, takie jak nadmierny stres, frustracja i wypalenie zawodowe (skoro to czytasz - być może nawet już zaczynasz je odczuwać).

❌ Stałe nakłady finansowe na utrzymanie ruchu i pozyskanie klientów będą tylko rosnąć.

❌ A kiedy koszty dogonią przychody - Twój biznes przestanie się opłacać.

Dlaczego COLOR SMILE?

To nie jest zwykłe szkolenie – to doświadczenie, które odmieni Twój sposób pracy i pozwoli Ci:

zrozumieć specyfikę pracy z różnymi Klientami – od analizy włosa, wydobywania detali będących kwintesencją stylu, urody, osobowości i charakteru Klienta, poprzez dobór odpowiedniej techniki koloryzacji.

zdobyć praktyczne umiejętności - to przede wszystkim intensywna praca na modelach, gdzie będziesz mieć okazję przećwiczyć każdy detal pod moim okiem. To nie teoria, lecz 100% przydatnych umiejętności,

zwiększyć zadowolenie Klientów - łącząc dwa kluczowe elementy sukcesu: znajomość klasycznych technik koloryzacji i pięlęgnacji oraz umiejętność wdrażania najnowszych trendów staniesz się wszechstronny/a i gotowy/a na każdego Klienta,

rozwinąć Twój biznes poprzez rozszerzenie oferty i przyciągnięcie nowych Klientów, ale także sposobów na zwiększenie efektywności i budowanie długotrwałych relacji,

zwiększyć Twoje dochody dzięki wyższej jakości usługom.

Nie pozwól, by brak umiejętności hamował rozwój Twojej kariery. W końcu praca z koloryzacją przestanie być wyzwaniem – stanie się Twoim największym atutem. Zainwestuj w siebie i swój biznes!

“Fryzjer jest Projektantem, Fryzjer jest Architektem, Fryzjer jest Designerem.”

- to motto, którym kieruję się w swojej pracy..

Wierzę w to, że wizyta w salonie fryzjerskim to nie tylko usługa. To przede wszystkim wizyta drugiego człowieka, która powinna obfitować w przyjemne doznania, poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Kwintesencją tej wizyty jest “skrojona na miarę” usługa, która musi być w pełni precyzyjna, odpowiedzialna i przemyślana.

Tylko w ten sposób jesteś w stanie zbudować trwałe zadowolenie, które niemal nigdy nie kończy się na jednej wizycie.

time lab SZKOLENIA

Miejsce Szkolenia

Studio w centrum Krakowa

ILOŚĆ UCZESTNIKÓW

Maksymalnie 3 osoby

FORMA Szkolenia

Prezentacja
+ praca z 2 modelkami

Dodatki

Certyfikat, work book + konsultacja on line miesiąc po szkoleniu

Czas trwania

2 dni

Czas trwania

3990zł netto/osoba

73% Polek wg ostatnich danych statycznych farbuje włosy, więc jak widzisz, potencjał jest bardzo duży

10-12 osób statystycznie osób poinformuje Klient niezadowolony z usługi. Ludzie częściej dzielą się negatywnymi doświadczeniami niż pozytywnymi, co sprawia, że niezadowolenie klienta ma potencjalnie większy zasięg.

5-7% rosną rok do roku wydatki na usługi fryzjerskie w Polsce. Klient jest skłonny zapłacić więcej za nowoczesne usługi fryzjerskie, które odpowiadają na jego potrzeby oraz są zgodne z aktualnymi trendami.

73% Polek wg ostatnich danych statycznych farbuje włosy, więc jak widzisz, potencjał jest bardzo duży ✦ 10-12 osób statystycznie osób poinformuje Klient niezadowolony z usługi. Ludzie częściej dzielą się negatywnymi doświadczeniami niż pozytywnymi, co sprawia, że niezadowolenie klienta ma potencjalnie większy zasięg. ✦ 5-7% rosną rok do roku wydatki na usługi fryzjerskie w Polsce. Klient jest skłonny zapłacić więcej za nowoczesne usługi fryzjerskie, które odpowiadają na jego potrzeby oraz są zgodne z aktualnymi trendami.


Napisz do nas.

Zapraszamy Cię na szkolenie, które otworzy przed Tobą nowe perspektywy pracy w zawodzie fryzjera!

kontakt@szkoleniadlafryzjerow.pl